کشف ۲.۵ تن مکمل بدنسازی تقلبی در "قائم‌شهر"

کشف ۲.۵ تن مکمل بدنسازی تقلبی در "قائم‌شهر"

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲.۵ تن مکمل بدنسازی تقلبی غیرمجاز به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در "قائم‌شهر" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مرتضی میرزایی در این زمینه، اظهار کرد: در اجرای منویات رهبری و تحقق شعار سال طرح برخورد قاطع با قاچاق کالا، از جمله کالاهای سلامت محور در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی، افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در تهیه و توزیع انواع مکمل های دارویی غیرمجاز در شهرستان "قائم شهر" با خبر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه، متهم را که با جاساز کردن انواع پودر و مکمل های دارویی تقلبی در قوطی های خارجی و بسته بندی های فاقد اصالت اقدام به فروش آن با قیمتی گزاف در بین جوانان و باشگاه های ورزشی می کرد، شناسایی کردند.

میرزایی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی، ۵۱ کیسه پودر تقلبی غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی به وزن ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش کالای تقلبی کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه ورود و عرضه کالاهای قاچاق که معمولا از استانداردهای لازم برخوردار نیستند، علاوه بر آنکه زمینه ساز از بین رفتن فعالیت های تولیدی و اقتصادی در کشور می شوند تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه به شمار می روند، از مردم خواست: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

امامزاده‌ای که با خیانت رضاخان تخریب و تبدیل به بیمارستان شد

کلنگ زنی 4 واحد خانه محروم در قائم‌شهر

همایش «ملی هزاره شیخ طبرسی» به میزبانی در دانشگاه آزاد قائم‌شهر برگزار می‌شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha